Utcheckning och hemresa

Idag är det hemresa och jag ska strax in i duschen och sedan packa ihop mina pinaler. Fram emot halv nio har jag tänkt avvika från min boende. Planet lyfter mot Newark kl 12.21 – ja, sådan konstiga klockslag på flyget har man här, typ tågtider i Europa.

Sedan ska jag ”sitta på Newark” till kl 19. Jag landar vid 14 och sedan är det lite förflyttningar inom flygplatsen så det blir max 2,5-3 timmars väntande på inget. Men jag har datorn som sällskap, men uppkopplingen var slö på vägen hit.

Jag är mycket nöjd med min resa. Boston är en fantastisk stad och absolut värd att besöka. Det var himla otur med Cape Cod i torsdags och tråkigt att jag var så trött i tisdags att jag inte orkade ta mig till Symphony Hall och musik av Cole Porter, men så kan det vara. Smällar man får ta.

Kommentera

